Tyto stránky používají pro lepší výkon, cílený obsah a pro účely analýzy cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Další informace | Beru na vědomí

 
COVID-19 přinesl omezení výkonnostní reklamy u cestovních kanceláří, módy i lékáren. Návrat k normálu je pomalý

COVID-19 přinesl omezení výkonnostní reklamy u cestovních kanceláří, módy i lékáren. Návrat k normálu je pomalý
Společnost PPC Bee, která vytvořila a provozuje stejnojmenné řešení pro automatizaci online marketingových aktivit analyzovala, jakým způsobem ovlivnilo přijetí karanténních opatření v půlce letošního března investice do výkonnostní reklamy. Z analýzy vyplynulo, že investice do výkonnostní reklamy na první pohled nebyly výrazně omezovány. Marketingoví manažeři testovali nové strategie a přesouvali rozpočty mezi jednotlivými produktovými kategoriemi. … Pokračování textu COVID-19 přinesl ome

Více ZDE
17.9.20  10:20 | FEEDIT.cz | Technika
TOPlist
Nahoru