Tyto stránky používají pro lepší výkon, cílený obsah a pro účely analýzy cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Další informace | Beru na vědomí

 
Povědomí o českých fastfoodech v regionech roste. Potvrzuje to nový průzkum Bageterie Boulevard

Povědomí o českých fastfoodech v regionech roste. Potvrzuje to nový průzkum Bageterie Boulevard
Českou značku rychlého občerstvení Bageterii Boulevard zná v regionech 8 lidí z 10. Největší povědomí o značce mají obyvatelé Plzně a Hradce Králové. Nejloajálnější jsou v Mladé Boleslavi nebo v Liberci. Nejen to vychází z průzkumu Bageterie Boulevard, která na jeho základě aktuálně zhodnotila své postavení na trhu a povědomí o značce jako takové. Z celkové studie vychází, že obyvatelé … Pokračování textu Povědomí o českých fastfoodech v regionech roste. Potvrzuje to nový průzkum Bageterie

Více ZDE
16.1.20  17:53 | FEEDIT.cz | Technika
TOPlist
Nahoru