Tyto stránky používají pro lepší výkon, cílený obsah a pro účely analýzy cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním.
Další informace |
Beru na vědomí
zpravodajství z různých zdrojů na jednom místě...
Zlatý středník přidá kategorie, otvírá se Slovákům
Zlatý středník 2018
Odborná soutěž Zlatý středník v letošním 18. ročníku výrazně inovovala své kategorie. Kromě tradičních firemních médií nově obsáhne také kompletní firemní PR komunikaci, včetně moderních komunikačních kanálů a nástrojů. Další novinkou je rozšíření soutěže i na slovenský trh. Firmy, neziskové organizace i vládní instituce mohou své přihlášky podávat do 14. února 2020, vyhlášení vítězů proběhne koncem dubna.
Soutěž pořádá od roku 2002 profesní organizace PR Klub. „Zlatý střední
Více ZDE