Tyto stránky používají pro lepší výkon, cílený obsah a pro účely analýzy cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Další informace | Beru na vědomí

 
Češi při nakupování nejvíce ocení ochotný personál, štvou je fronty. Obchodníci je začínají sofistikovaně měřit

Češi při nakupování nejvíce ocení ochotný personál, štvou je fronty. Obchodníci je začínají sofistikovaně měřit
Praha, 17. dubna 2019 – České zákazníky podle průzkumu agentury Rondo Data v obchodech nejvíce naštvou dvě věci: neochotný či neproškolený personál (34 %) a fronty na pokladnách (32 %). Nejvíce je pak potěší ochotný a příjemný personál (51 %), slevy (20 %) či dárek k nákupu (17 %). Nejpříjemnější je dle průzkumu personál v obchodech s elektronikou (19,9 … Pokračování textu Češi při nakupování nejvíce ocení ochotný personál, štvou je fronty. Obchodníci je začínají sofistikovaně m

Více ZDE
17.4.19  17:45 | FEEDIT.cz | Technika
TOPlist
Nahoru