Tyto stránky používají pro lepší výkon, cílený obsah a pro účely analýzy cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Další informace | Beru na vědomí

 
„Kampaň na Míšu je příjemně hloupá, až milá“

„Kampaň na Míšu je příjemně hloupá, až milá“
Ve spolupráci s časopisem MarketingSalesMedia přinášíme pravidelné týdenní hodnocení českých kampaní, hodnocení od těch nejpovolanějších – samotných kreativců, stratégů a klientů tuzemského reklamního průmyslu. Reklamní katovna: pořadí za 19. týden 2018 Zaraguza: A jak chutná tobě? (47 %)  značka: Míša, klient: Unilever BeefBrothers: Nepozornost zabíjí (46 %) značka, klient: Česká asociace pojišťoven WMC Grey: Obyčejné okamžiky (41 %) značka: Lobkowicz, klient: Lobkowicz Group Mark BB

Více ZDE
14.5.18  0:00 | MEDIAR.cz | Marketing

TOPlist
Nahoru