Tyto stránky používají pro lepší výkon, cílený obsah a pro účely analýzy cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Další informace | Beru na vědomí

 
Content marketing: obsah je prostředek, ne účel!

Content marketing: obsah je prostředek, ne účel!
Miroslav Lizec, managing director agentury Hullabaloo Ostrý hvizd, výkop. Dvacítka hráčů se hlava nehlava rozbíhá za balónem. Klopýtají, strkají se, nadávají. Hurá, jeden je konečně u míče první! Napřahuje se a…nevidí branku. Všichni se zmítají v chumlu za ním. Naštvaně posílá míč do autu. Že se na takovou hru nedá dívat? To se vsaďte. Bez promyšleného rozestavení, taktiky a společného terče (branky) nemá fotbal žádný smysl. A nejen on. Ani správný marketing se neobejde bez cíle a strategi

Více ZDE
16.1.18  0:00 | MEDIAR.cz | Marketing

TOPlist
Nahoru