Tyto stránky používají pro lepší výkon, cílený obsah a pro účely analýzy cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Další informace | Beru na vědomí

 
Nová kampaň Smíchovského pivovaru upevňuje spojení s čtvrtí, která „bolí, ale rozdá se”

Nová kampaň Smíchovského pivovaru upevňuje spojení s čtvrtí, která „bolí, ale rozdá se”
Pouto s osobitou pražskou čtvrtí, jejíž součástí je už téměř 150 let, Smíchovský pivovar upevňuje v rámci své nové komunikace. Vypráví příběhy odvahy a odhodlání, které by neměly zůstat zapomenuty, a chce se více zapojit i do současného dění na Smíchově. Spolu s tím představuje i nové logo nebo televizní spot v hlavní roli s Hynkem Čermákem. „Chceme ukázat všechno to, za čím si pivovar stojí už téměř 150 let. A to bez odkazu na unikátní místo původu našeho piva prostě nejde. Proto se v nové kamp

Více ZDE
21.9.17  5:30 | MARKETINGOVENOVINY.cz | Marketing

TOPlist
Nahoru